Гарантія та повернення
Умови повернення/обміну товару:
- Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів (дата вказана у видатковій накладній) не рахуючи дня покупки.
- Збережено товарний вигляд деталі, товар не був у вжитку і не має слідів використання, а також механічного впливу: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований, збережені ярлики та не порушена цілісність упаковки;
- Наявність документа, що підтверджує особу.
- Обов'язково наявність витратної накладної на придбаний товар.
- Поверненню не підлягають силові плати, плати керування та датчики, якщо відкрита упаковка або зірвані пломби, оскільки дані деталі можуть миттєво вийти з ладу через несправність інших вузлів кавомашини.
- Повернення з вини продавця внаслідок некоректного підбору, пересортиці, браку тощо оплачується продавцем.
- Товар, який був самостійно встановлений, не підлягає поверненню/обміну (за винятком гарантійних випадків).
Гарантійні зобов'язання:
- Гарантійний період 2 місяці з дати продажу деталі.
- Гарантія поширюється лише на заводський брак і на деталі, встановлені лише у авторизованому сервісному центрі або сервісному центрі Expert-CM. Це означає, що випадок НЕ є гарантійним, якщо при рекламації з'ясовується що:
- комплектація деталі не відповідає тій, яка була в момент її придбання в магазині;
- присутні випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі, або неправильним підключенням до електромережі;
- не коректною роботою іншого вузла, що впливає на працездатність придбаної в нашому магазині деталі;
- порушення правил використання;
- відсутність видаткової накладної на деталь;
- якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
- поломка у результаті природного зносу або вичерпання ресурсу деталі.
Визначається з різних чинників, наприклад лічильнику порцій кавоварки , присутності вироблення вузлів, потертостей на деталях, деформації ущільнювачів, що свідчить про явне збільшення навантаження на кавоварку від заявлених рекомендацій виробника;
Увага! Оглядайте посилки при отриманні!
Претензії щодо товару, пошкодженого при пересиланні, приймаються тільки при правильному оформленні та фотофіксації пошкодження в офісі перевізника!
Транспортні витрати на відправленні товару повернення, і навіть його наступній доставці назад (за відсутності браку) оплачуються покупцем. Наша компанія не несе відповідальності за повернутий товар, якщо він пробув довше 5 діб у відділенні Нової Пошти.